Tydzień Kultury Uczniowskiej - zapraszamy do wspólnej zabawy

Wakacje tuż tuż! Oceny wystawione, ale .... to jeszcze nie koniec! Szczególnie teraz, w tym ostatnim tygodniu, zapraszamy Was, Drodzy Uczniowie oraz Was, Kochani Rodzice do wspólnej zabawy w ramach Tygodnia Kultury Uczniowskiej. Zobaczcie sami, co wspólnie dla Was / dla nas zaplanowaliśmy:

PONIEDZIAŁEK, 21.06.2021 r. - Dzień sportowy

siatka

8:55-10:30 (2 i 3 lekcja), boisko lub sala gimnastyczna: Mecz w siatkę lub w dwa ognie: pracownicy szkoły vs uczniowie

11:00-12:35 (4 i 5 lekcja), górny korytarz: Drużynowy Turniej Wiedzy Wszelakiej  dla klas 4-8

WTOREK, 22.06.2021 r. - Dzień artystyczny

Klasy 1-3 - „Piżama Party”– ubieramy się w piżamy

Klasy 4-8 - „Bezguście” – ubieramy się jak najbrzydziej i bez gustu

8:55-9:40 (2 lekcja), górny korytarz: Prezentacja piosenek w wykonaniu klas 1-3

Czwartek, 24.06.2021 „Dzień przebieranek w przedszkolu”

kostiumy1

„Piżama party" – zabawy w salach

Z A P R A S Z A M Y

buźka

* zdjęcia pochodzą z serwisu https://pixabay.com/pl/

Wycieczka do Biebrzańskiego Parku Narodowego i Tykocina

BPNDługo przyszło nam czekać na ten dzień! I tak oto 14 czerwca wyjechaliśmy na wycieczkę do Biebrzańskiego Parku Narodowego oraz do Tykocina. My, czyli uczniowie klas 6a, 7a oraz 9 osób z klasy 7b.

W ciągu zaledwie jednego dnia poznaliśmy tajemniczy świat owadożernej rosiczki i wciągających bagien, zwiedziliśmy legendarną Twierdzę Osowiec, trenowaliśmy strzelanie z łuku, przeszliśmy przyspieszony kurs rozpoznawania zwierząt po ich tropach, a na pamiątkę zrobiliśmy sobie odlewy tropów zwierząt. Pobyt w Biebrzańskim Parku Narodowym zakończyliśmy pieczeniem kiełbasek przy ognisku.

Tykocin

Kolejnym punktem programu był Tykocin, miasteczko-bajeczka, jak mówiła Agnieszka Osiecka. Dowiedzieliśmy się, co wspólnego z tym miastem miał hetman Stefan Czarniecki, jak Jan Klemens Branicki je przebudował, dlaczego zamek zniknął i znów się pojawił, kto ustanowił Order Orła Białego i czym był Dom 6 Bab i 7 Dziadów. Ostatnim punktem naszego wyjazdu był rejs tramwajem wodnym po Nawi.

W świetnych humorach, naładowani energią i gotowi na kolejne wycieczki wróciliśmy do Szumowa. A dokąd kolejna wycieczka? Zobaczymy, pomysłów mamy wiele 😊.

Przepraszam za ułożenie zdjęć, ale w żaden sposób nie dają się obrócić :)

Informacja dotycząca szczepienia uczniów w wieku 12-18 lat

Ministerstwo Edukacji i Nauki informuje, iż od 7 czerwca rodzice mogą rejestrować na szczepienie dzieci, które ukończyły 12 rok życia. Wcześniej została uruchomiona rejestracja dla uczniów w wieku 16 i 17 lat. Aktualnie szczepienia odbywają się w punktach populacyjnych i powszechnych. Po zakończeniu wakacji szczepienia będą mogły być realizowane w trybie mobilnym na terenie placówek oświatowych. Będą je wykonywały podmioty lecznicze prowadzące stacjonarne punkty szczepień.

Organizacja szczepień

Szczepienia będą odbywały się w istniejącej bazie punktów szczepień populacyjnych i powszechnych oraz na terenie placówek oświatowych (tryb mobilny). Tryb mobilny będzie realizowany przez doświadczone podmioty lecznicze prowadzące stacjonarne punkty szczepień.

Mapa punktów szczepień: https://www.gov.pl/web/szczepimysie/mapa-punktow-szczepien#/